• Sleva
  • Sleva 20%

Zvedák / TORO A - 101C / 2,9m, 170kg

Kód: ZVEDZV0010

Původní cena: 66.548,79 Kč
s DPH
Vaše cena: 43.999,20 Kč bez DPH

Vaše cena: 53.239,03 Kč s DPH

Materiálový zvedák TORO A-101/C vyrobený z hliníku a oceli, určený ke zvedání břemen o hmotnosti až 170 kg do maximální výšky 2,9 metrů.

Počet
Na objednávku (dokončete nákup a my se vám ozveme s termínem dodání)


Materiálový zvedák TORO A-101/C vyrobený z hliníku a oceli, určený ke zvedání břemen o hmotnosti až 170 kg do maximální výšky 2,9 metrů.

– Robustní, ale lehké a kompaktní zvedáky, navržené pro urychlení jakékoli práce.

- Maximální stabilita, bezpečnost a síla.

– Zvedáky TORO může obsluhovat jedna osoba. Úspora času > Zvýšení produktivity.

- Kompaktní a lehké provedení pro snadnou manipulaci.

– Zvedáky TORO mohou být ruční nebo elektrické, lze zakoupit systém „ELECTRIC“ (prodává se samostatně).

– Rychlé a snadné nastavení bez nutnosti použití nářadí.

– Pro rychlé, snadné a bezpečné zvedání je zvedák dodáván s automatickým brzdovým navijákem s dvojitou rukojetí, který zastaví a udrží náklad v požadované výšce.

– Zvedák je opatřen neodnímatelnými magnetickými pojistnými kolíky (zabraňující ztrátě).

– Maximální všestrannost. K dispozici je široká škála příslušenství a adaptérů pro splnění všech požadavků na zvedání.

– Lze jej použít pro průmyslové i bytové instalace, pro vnitřní i venkovní použití.

– Plně vybavené zvedáky: jsou dodávány se všemi komponenty a příslušenstvím nezbytnými pro jejich okamžité použití (Poznámka: ACT adaptéry nejsou součástí dodávky). Standardně se dodává s následujícím:

  > Odnímatelné, nastavitelné a oboustranné nosné vidlice.

  > Odnímatelné nohy.

  >Zvedáky TORO A-101/C jsou standardně dodávány s 6 těžkými koly a jsou navrženy pro přepravu jak svisle, tak vodorovně.

Naviják s automatickou brzdou Ref. AL-KO 450

Automatický brzdový systém se zastaví a udrží náklad v požadované výšce: jakmile dosáhnete požadované výšky, uvolněním rukojeti navijáku se brzdový systém automaticky zastaví a přidrží náklad na místě.

Systém IPB

Vnitřní kyvadlový brzdový systém (IPB): Skládá se z vnitřního kyvadlového systému, který se automaticky aktivuje na každé sekci stožáru, pokud by náhle spadl, a který lze snadno odblokovat pomocí spouště na každém profilu (systém MSU).

Systém MSU

Systém odblokování stožáru (MSU): Každý stožár má externí spoušť, která umožňuje uživateli odblokovat jednotlivé profily při aktivaci kyvadlové brzdy.

ZÁKLADNA

Kompaktní základna vyrobená z robustní oceli a opatřená dvojitou vrstvou texturovaného práškového laku (Epoxid) pro venkovní použití. Základna je nastavitelná ve dvou polohách šířky pro větší stabilitu zdvihu nebo pro práce prováděné v omezených pracovních oblastech.

                                                                                                                                                                             

   

                                                                                                                                                                                                                      

SEKCE STOŽÁRU

Zvedák je vybaven 2 stožárovými profily vyrobenými z vysoce pevného extrudovaného hliníku, které jsou prodlouženy pomocí kladek s krytými ložisky a lanem z pozinkovaného ocelového drátu pro vysokou pevnost a odolnost (speciálně vyrobené pro zvedání těžkých břemen).

Sekce stožáru jsou připevněny k základně ocelovou deskou ve tvaru „U“, která je větší a tlustší než většina ostatních.

Základna zvedáku má blokovací hák, který zabraňuje pohybu profilů během horizontální přepravy.

VIDLICE:

TORO A-101/C se standartně dodává se zesílenými ocelovými vidlicemi 660 x 60 x 60 mm a magnetickými uzamykacími kolíky pro rychlé nastavení a zabránění ztrátě.

Vidlice mají tři základní vlastnosti:

– Speciální oboustranný design ; aby je bylo možné nastavit do dvou různých výšek, které při plném vytažení naberou větší výšku.

- Nastavitelný design ; pro různé velikosti nákladu.

– Vidlice lze vyjmout ; pro pohodlnější přepravu a skladování věže.

ZVEDZV0010

Mohlo by vás také zajímat